11/19/2008

::pandang la ke dasar mata ku...::


wed, 19th nov.2008, 1028pm
..ujan kat luar sgt lebat..
..non stop for dis week..
..me?..in the room.completing my medical log book..esok ada 'date' ngan prof mokhtar..huhuhu:(
segan gak..jumpa dermatologist..yala..mesti dia particular sket pasai kulit kan..
usha jerawat kat muka aku ka..who knows..huhu
emm..gambar atas tu masih panas..saja try 'mata' baru..
malas nak pakai spek..asyik jatuh..terpijak..jenuh nak wat..
so..amek keputusan..cuba something lain lak..;)
masa 1st time kat kedai tu..puas cuba..tak masuk2 gak..
sian akak kedai tu..aku almost gv up..
dia tetap bg support..last2 aku kata..takpala kak..saya balik try sendiri
pas mgrb td..aku try la..sekali terus masuk..alhamdulillah..senang lak..:)
patut la dia kata..mata awak besar..senang..hehehe:)
pas pakai..sebab dah lama tak pakai spek kan..
tetiba rasa pandangan clear ja..
org dok jauh pun aku dah nampak..hehe..sonok sgt..
aku pun mula la membaca tulisan2 kat perfume aku yg kecik2..waa...cleaarrr..
syoknya...selalu blurrr ja idup aku..huhu..
dah setahun tak pakai spek..:(
papepun..esok nak p ward dgn azam baru..
study..study..wish me luck ya everyone..
May Allah bless always wif me..ameen..
semoga dr.che wan&dr.zarina serta dr.awaluddin selamat mengerjakan aji..
dr amaluddin siap nak doa cepat jodoh..hehehe
thanks doc..;)
...semalam adik aku call..ada org anta kad kawen..terkejut..:(..
emm..takpala..semoga berbahagia..(taktau pasai apa aku tak gembira..sepatutnya aku sonok..kawan nak kawen..mungkin sebab dia kawen dulu kot..huhu:)

2 comments:

Anonymous said...

lawa mata... :D

eijad said...

mata + hati + jiwa = ?