7/17/2008

::semakin hari semakin dekat.....


semakin hari semakin dekat...

tu ayat yang bermain2 kat fikiran aku sekarang ni..


dah 2 minggu start kelas untuk tahun terakhir aku di bumi usm terchinta ni...terchinta ka??ahaks...emm...yala tu..

start ngan posting ortho..posting yg aku paling tak suka..dealing wif fracture..!! yaks...takda hard feelin la ngan ortho....emm..yg sonknya next week exam..so aku akan hbs dah posting ni..pasni sakai..yeahhh...relax kit....;)


dalam 2 minggu ni...selain sibuk 'melenguhkan kaki' berdiri di klinik..ward round ortho yang ala2 travel satu usm...teaching yg ramai2..sesak2 28 org nak tgok sorg patient..aku pun dok pkir pasal sesuatu pasal diri aku ni...


setiap ari bangun ja tido..syukur sgt kat Allah..aku masih diberi peluang untuk hidup..bernafas..untuk teruskan perjuangan aku..untuk kesenangan sejagat insyaAllah..tapi..dengan keadaan diri ni...aku tak tau berapa lama lagi aku mampu tahan..sempat tak grad?keja?..berbakti kat keluarga..mak..?emmm...tu la yg dok bermain kat fikiran aku akhir2 ni...


tapi..aku percaya...dunia ni hanya sementara..di sana destinasi yang pasti...tu aku yakin...

semoga Allah permudahkan segala urusan ku..diberi ketenangan hidup..kekuatan...dan kesihatan yang terbaik...


semoga segala cinta di hati ni mampu dimiliki pemiliknya...

No comments: